1 januarie 2017

1 januari 2017 - Swanson, Nieuw-Zeeland

Allereerst de beste wensen voor iedereen. Maak er een mooi jaar van. Wij beten de spits af om 12 uur vanacht waarna 12 uur later Nederland aan de beurt was, vanmiddag om 4 uur sloot Suriname de rij. De hele familie is nu in 2017 beland.

Vrijdag 30 december hebbeb we een daagje Auckland gedaan met kees en mary. Zij hebben on afgezet bij Kelly tarlton. Dit is seaworld in New Zealand met, je raad het al vissen, pinquins, haaien etc. Een mooi wandeling erdoor gemaakt en mooie foto"s kunnen maken. Daarna on bij kees een mary gevoegdd waarna we naar devonport zijn gereden. Dit is een wijk in Auckland, een uitloper van alnd naar zee toe wat dus ook prachtige plaatjes oplevert. We zijn bij een oud fort wat hoog op de punt ligt geweest en daar wat gewandeld en gezeten. Ook nog even in het stadsdeel geshopt. Na het diner met Roderick naar bethels beach gereden voor een frisse neus. kees heeft zlefs een duik genomen. er speelde een bandje, wat elke vrijdag is in de zomermaanden. Druk dus maar wel gezellig. Enne druk voor new zealands begrip want het strand was in onze ogen verlaten.

Zaterdag is het oudejaars dag en Mary maakt het belsag en kees bakt de oliebollen.Het is heerlijk weer en wij houden verder ons gemak. Rond 18:30 uur vertrekken we naar Martha en ernie, dit zijn vrienden van kes en mary, waar we uitgenodigd zijn om oud en nieuw te vieren. Het is een gezellige avond met een heerlijke maaltijd. Hier brengt iedereen drank en eten mee voor de gastheer. ik ben bang dat we tonnetje rond weer naar huis komen. maar goed dat sporten we er wel weer af. Om 00:00 uur belt Sandra met de beste wensen en rond 00:45 uur gaan we naar huis.

Zondag 1 januari Marthijn en amy komen nieuwjaar wensen en om 12 uur bel ik naar Sandra voor de beste wensen. alle wensen komen nu binnen daar Nederland nieuwjaar viert op dat moment. S'middags komen erica en Willen en (schoon)ouders ons ook de beste wensen geven.Vanochtend hebben we wederom de koffer gepakt voor ons trip naar het zuid eiland. morgen om 07:00 uur vliegen we met een binnenladse vleigt met air new zealand naar christchurch. Vanaovond dus vroeg naar bed.

1. Sandra:
    1 januari 2017
    Ook voor jullie de alleralleralleraller beste wensen en veel plezier op het zuidereiland
  2. Hettie de Knegt:
    2 januari 2017
    voor iedereen ook in Suriname de beste wensen voor 2017 en dat er maar veel van dit soort mooie reizen gemaakt kunnen worden. helaas is de postcodeloterij niet in omgeving Rotterdam gevallen.
    geniet nog lekker een paar weken
  3. Annie Twigt:
    2 januari 2017
    Kees en Erica een heel gezond en gelukkig 2017 en ook voor jullie gezin en familie (ben ik ook)
    fantastische reis die jullie maken alleen maar genieten denk ik. gr.aan Kees en Mary Offermans