Woensdag 28 december

29 december 2016 - Bethells Beach, Nieuw-Zeeland

Kees en ik hebben samen met Douwe, Erica en Willem een track gelopen. Deze loopt van Bethellsbeach tot aan Muriwaibeach. hij loopt dan ook over de bergen langs de kust. op een aardige hoogte wandelen we dalend en stijgend onze weg. het is bewolkt en met af en toe wat gemiezer. Het is een mooie tocht, met flink wat kuitenbijters onderweg. we hebben een hoop plezier met afwisselend terrein. Van zand, rotsen, gras en modder. Het pad loopt door smalle geulen en af en toe moeten we klimmen om boven te komen.Aan het einde moeten we flink omhoog via zo'n 100 trappen die ons bijna de das omdoen. Kees en aria pikken ons op het eindpunt weer op. Het was een schitterende tocht en buiten verwachting kon ik vanochtend toch voltjes mijn bed uit komen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    28 december 2016
    Wauwie wat gaaf! Als jullie terugkomen fietsen jullie de sterren van de hemel met die wandeltochten!!
  2. Truus en Theo:
    29 december 2016
    Geweldig en mooie foto's
  3. Tante Yvonne:
    29 december 2016
    Wat een mooie foto's zijn het weer ,maar zijn daar ook nog enge beesten of zo ?
    Verder wens ik jullie een fijne jaarwisseling en een goed begin.
    Groetjes T.Yvonne .
  4. Nel:
    31 december 2016
    super mooie fotos en de beste wensen voor iedereen gr nel en aart